| SKADA, DAG 3 |

Alltså, varför ska man alltid vara så sjukt envis när det kommer till saker man inte har gjort förr? 
Som i Fredags, jag bestämde mig för att lära åka skateboard efter jag var och kollade en skateboard tävling. I fredags gick skejtandet jätte bra, så jag tvingade de att hålla öppet i lördags också. Jag tog la på mig mer än jag egentligen var redo för att klara av, men jag gav mig inte. Jag gav mig inte och jag klarade av det jag skulle, och när jag hade lyckats ett par gånger skulle jag ha det på film, och ja, jag skada foten. Inte nog med det, jag sätter mig och vilar typ 20 minuter innan jag fortsätter för jag skulle ha det på film. Jag försökte några gånger men det gjorde så sjukt ont, men japp, jag gav mig inte och jag fick det på film. Smärtan gick inte över och jag kunde inte gå på foten. Typiskt mig, jag skulle avslutat när det hände. 

Igår åkte jag till akuten och det visade sig att jag hade rivit av lite senor och ligament i foten samt stukning på andra ligament i foten, inte konstigt jag har ont. Så nu är man sjukskriven och ska ta det lugnt. När min fot är lite bätte bli det sjukgymnast och sen är jag redo att fortsätta åka skateboard.
 
Skateboard, Vardag | Eivy, Fot, Kryckor, Skada, Skateboard | |
Upp