| GET TO KNOW ME TAG |

Jag tänkte köra en get to know me tag, så att ni får veta lite mer om mig. Alltid spännande att veta ointressang information om andra, men jag kör på ändå.
 
Vad heter du? "Ada" Marie
Smeknamn? Mitt smeknamn är Ada, så använder det mer eller mindre som tilltalsnamn. 
Födelsedag? 18 september 
Stjärntecken? Jungfru
Yrke? Jag jobbar på Heurlins, lackeringsföretag
Längd? 1.57 mer eller mindre
Hårfärg? Just nu är det någon typ av ice cold ombré. 
Ögonfärg? Blå/grön
Piercing? Nej, inga piercingar
Tatueringar? Ja, 6 stycken
Höger/vänster hänt? Vänsterhänt
Bästavän? Kajsa
Favoritfilm? Svårt att säga
Favoritserie? True Blood
Favoritlåt? Good for you - Selena Gomez
Favoritfärg? Alla färger
Favoritrestaurang? China Sea
Favoritaffär? Junkyard
Favoritbok? Oh, svår!
Favorit tidning? Giftorm
Favorit skor? Alla mina Nike skor
Favorit plats? Har ingen favvoplats
Vart befinner du dig om 10 år? Hoppas ju att man har man och bostad
Stationär eller bärbar dator? Bärbar
Känsla just nu? Trött och längtar efter semester.
Idol? Jag har ingen riktig idol
Genre? Typ allt
Vad tänker du på just nu? Tänker inte på något faktiskt.
Vad kollar du på? Min dator
Vad har du på dig? Mjukis av märket Eivy och en tshirt från märket Sweet sktbs
Vad vill du jobba som i framtiden? Ingen aning.
Hund eller katt? Rädd för djur
Chips eller godis? Chips
Vad köpte du senast? Underkläder
Vilka språk kan du tala? Svenska, Engelska, Norska och lite tyska
Smsa eller ringa? Jag smsar oftast men ringer om det är något viktigt.
Vardag | |
Upp