| dags form |

 
Träning, det är något som är super viktigt för mig. Jag har spelat vanlig fotboll under min uppväxt, ungefär 8-9 år. Sen fick jag sluta efter en ryggskada som jag fick i väldigt tidig ålder, den gjorde så att jag var deltidsförlamad i mina ben, något som gjorde mig super deprimerad. Men för 5 år sedan började jag gymma och min rygg skadade mycket problem under träning så jag tappade suget för träning. Tränade lite då och då, när ryggen tillåt det. Men i höstas bestämde jag mig för att ta tag i träningen igen, seriöst denna gången. Jag åkte på träningssemester på fuerteventura och jag blev fast vid träning igen. När jag kom hem från semestern började jag med amerikansk fotboll, och min rygg är så mycket bättre nu. Så har ni skador så är det super viktigt att ni får rätt hjälp och övningar som faktiskt hjälper och som man faktiskt kan göra utan att man har ont i flera dagar efteråt. 
Vardag, Workout | |
#1 - - josephine Asplund:

GO GIRL !!!
Lycka till med bloggen & hoppas du får en fin kväll!
Kram♡

Svar: Tack så mycket! :)
adajohansen

Upp