| LAGER 157 |

 
Igår var jag i Göteborg för att kolla upp mitt hjärta, vanlig rutin kontroll då jag som barn blev opererad för koarktation. Så vart 5 år är jag inne och kollar upp så att allt står rätt till. Vilket det gjorde igen efter dessa fem år. 
 
Iallfall, eftersom jag bor i Varberg och min undersökning tar plats i Göteborg så var vi inom IKEA och lager 157. Blev lite shopping. Då lager 157 har alla basics till ett värt pris är det bara att slå till tycker jag då. 

Alltid skönt att komma bort från Varberg.
Vardag | |
#1 - - Sanna:

Härligt med shopping :D

Svar: Hehe, ja verkligen!
adajohansen

#2 - - IDA-FOTO:

Älskar Lager157 :D

Svar: Ja de har mycket fint! :)
adajohansen

#3 - - Days by Johanna:

Skönt det såg bra ut och aldrig fel med shopping

Svar: hehe precis! :)
adajohansen

#4 - - Sanna! ♥:

Deras svarta jeans för 150 kr/st är dem bästa i världshistorien :)

Upp