| FÖRR & NU |

 
Hej där bloggläsare. Det var länge sedan jag skrev nu men tänkte ta tiden i akt och skriva lite nu. 
Här om dagen satt jag på facebook och så dök den där fliken minnen upp och fick se en gammel bild på mig. 
Jag trodde själv att jag inte hade ändrats alls på denna tiden, visst det är fyra år och kanske inte så imponerande, men det är enbart senaste 8 månaderna jag har tränat som jag gjort. SÅ jag tycker förändringen syns och jag är super nööjd med mitt resultat än så länge. 
 
Jo, jag har även två andra saker att dela med mig av. Har varit med och spelat in en musikvideo också under maj månad, ser fram emot resultatet. 
 
Sen kontaktade även Hallands nyheter mig då de sett min blogg och ville göra en intervju och spana in en träning nere i halmstad, så 30 Juni kommer jag bli intervjuad och det kommer bli så himla spännande faktiskt. 
 
xoxo
 
Vardag, Workout | Abs, Calvin klein, Calvins, Progress | |
Upp